23 Temmuz 2006

Alışmaya çalıştığım yeni mesleğim:ANNELİK

İşte burdayım.Uzun bir aradan sonra yazıyorum nihayet.Hayatımda olan değişiklikler malesef beni yazmaktan alıkoydu(tabi tatlı değişiklikler!!).Yaklaşık 5 aydır bu değişikliğe alışmaya çalıştım oldukça zordu anneliğe alışmak...Ama artık alıştım galiba,daha 3 ayımız var...Çok güzel bir duyguymuş gerçekten hep söylendiği gibi.Ama insan yaşamadan anlayamıyormuş.Aslında korkuyorum da biraz annelik mesleğinden umarım başarabilirim.Tabi hamilelik kötü etkiledi bizi mutfak açısından!Bir kaç aylık kapatmıştık mutfağı, bu nedenle yeni tarifler yazamadım:(Umarım bundan sonra kapatmak zorunda kalmayız.Artık tatile de çıktık ne de olsa daha sık yazmaya çalışıcam.Sevgiyle kalın...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba! Yeni mesleğinizde başarılar dilerim! Bana da kısmet olur umarım. Tebrik ederim, Allah uzun ömürler versin bebişe..

sevgiler, selin (www.selincaglayan.com)

tomurcuk dedi ki...

Teşekkür ederim umarım başarılı olabilirim.Allah isteyen herkese tattırsın bu duyguyu umarım siz de yaşarsınız tüm bebişler sağlıklı birşekilde olur inşallah sevgiyle kalın...

Tuhfe dedi ki...

Merak etmiyor degildim! Guzel bir haberle dondun. Allah saglik ve huzurlu bir hayat versin ailenize.

Adsız dedi ki...

Kandiliniz mubarek olsun.

Tuhfe

Çileksuyu Sibel dedi ki...

canim ya hayirli olsun,hep mutlu olun,saglikla huzurla beraber ins..ne kadar zor olsa da en guzel meslek bence..darisi tum isteyenlerin basina,,sevgioer sunarim,operim minigi de

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Allah saglikli hayirli evlat nasip etsin, dünyanin en kutsal meslegi sizede hayirli olsun.
Sevgiler Sonia...

tomurcuk dedi ki...

Teşekkür ederim Sevgili Sonia,gerçekten en kutsal en zevkli meslekmiş annelik Allah herkese tattırsın sevgiyle kal...